سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 شمسی /4/30/2024 1:13:26 PM
سناتور آمریکایی:

کریس مورفی» سناتور ایالت «کنتیکت» در پیامی اذعان کرد: سیاست فشار حداکثری ترامپ، فاجعه‌بار بود؛ زیرا بعد از اینکه ما از توافق خارج شدیم، ایران قوی‌تر شد.
سیاست فشار حداکثری ترامپ، فاجعه‌بار بود

به گزارش اقتصادنامه، «کریس مورفی» سناتور ایالت «کنتیکت» در پیامی توییتری اذعان کرد: تنها نکته مثبت سیاست فاجعه‌بار فشار حداکثری ترامپ علیه ایران این بود که قطعاً ثابت کرد تحریم های یکجانبه اوضاع را بدتر می کند، نه بهتر.این سناتور آمریکایی در این باره اضافه کرد: بعد از اینکه ما از توافق خارج شدیم، ایران قوی‌تر شد.وی پیشتر نیز در پیامی توییتری اذعان کرده بود: آمریکا چیزی از فشار حداکثری از تحریم ها علیه ایران به دست نیاورد. در واقع اوضاع بدتر شده است؛ حملات بیشتری به نیروهای آمریکایی انجام می شود و برنامه هسته ای (ایران) بزرگ‌تر شده است. ما باید آماده باشیم تا در ازای بازگشت ایران به پایبندی به توافق (برجام)، این تحریم ها را برداریم.

سناتور آمریکایی: واشنگتن از فشار حداکثری ترامپ چیزی به دست نیاوردجمهوری اسلامی ایران تا کنون بارها تأکید کرده است که لغو تمامی تحریم های ضدایرانی و راستی آزمایی صحت آنها، شرط بازگشت تهران به تعهدات برجامی خود است.

منبع: مهر



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین