يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 3:27:16 PM

قانون تمدید برنامه پنجساله ششم توسعه از سوی رئیس‌جمهور ابلاغ شد.
رئیس جمهور قانون تمدید برنامه پنجساله ششم توسعه را ابلاغ کرد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایسنا، قانون تمدید قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود، توسط سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور به سازمان برنامه و بودجه جهت اجرا ابلاغ شد.

در متن نامه آیت الله رئیسی آمده است؛

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون» تمدید قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران » که در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ بیست و دوم شهریور ماه یکهزار و چهار صد و دو مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۱۴۰۲٫۷٫۱۹ از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شده و به مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است جهت اجراء ابلاغ می گردد.

مطابق این مصوبه، قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵.۱۲.۱۴ با اصلاحات و الحاقات بعدی با رعایت قوانین مؤخر تا پایان سال ۱۴۰۲ تمدید می شود.

رئیس جمهور خرداد ماه لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس تقدیم کرد، بررسی لایحه از ابتدای مهر ماه در صحن علنی مجلس آغاز شد و مجلس هم اکنون در حال بررسی این لایحه است.




مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین