جمعه 21 ارديبهشت 1403 شمسی /5/10/2024 6:18:59 PM
محسن رضایی با اشاره به محاصره اقتصادی کشور

معاون اقتصادی رییس جمهوری با اشاره به اینکه آمریکا در سه سال گذشته ما را در محاصره اقتصادی قرار داده‌است، گفت: محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا باید با همت مردم شکسته شود.
نفت را قاچاقی می فروشیم

به گزارش اقتصادنامه؛معاون اقتصادی رییس جمهوری با اشاره به اینکه آمریکا در سه سال گذشته ما را در محاصره اقتصادی قرار داده‌است، گفت: محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا باید با همت مردم شکسته شود.

محسن رضایی پنجشنبه در میان اجتماع مردم ایذه در مراسم چهلمین روز شهادت علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای و قهرمان ملی افزود: امروز زاگرس نشینان اعم از بختیاری‌ها، بهمئی‌ها، کردها و بقیه باید یک تصمیم تاریخی بگیرند و محاصره اقتصادی آمریکا علیه کشور را بشکنند.

وی ادامه داد: بیش از سه سال است که بدون دلیل قانونی ما را محاصره اقتصادی کرده‌اند، حتی نفت خود را به صورت قاچاق به فروش می‌رسانیم و درآمد دلاری خود را باید مخفیانه وارد کشور کنیم تا قیمت دلار حفظ شود.

رضایی تصریح کرد: ابتدا گفتند ایران میخواهد بمب اتم بسازد؛ دولت ما در مذاکرات برجام نشست و هرچه آنها می‌خواستند داد در نهایت تفاهم نامه امضا شد اما دولت بعد آمریکا آن را زیر پا گذاشت و ما را در محاصره اقتصادی قرار داد.

وی افزود: امروز زاگرس نشینان و بختیاری‌ها باید علیه آمریکا به دلیل محاصره اقتصادی ایران قیام کنند؛ من مردم این منطقه را می‌شناسم، زنان بختیاری کمتر از سردار بی بی مریم و جوانان ما نیز کمتر از علیمردان خان نیستند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به ماجرای دزدی نفتکش ایرانی توسط آمریکا گفت: آمریکا قصد داشت نفتکش ما را بدزدد که بچه‌های ما در سپاه با هوشمندی جلوی این اتفاق را گرفتند و با عملیات به موقع توانستند این اقدام را ناکام بگذارند.

وی افزود: چندین ساعت ناوهای مدرن آمریکا و قایق‌های ما مانور دادند و حتی ناوهای آنها استانداردهای نظامی را زیر پا گذاشتند تا قایق‌های سپاهی و بسیجی را کنار بزنند اما برادران ما ثابت کردند دوران بزن در رو تمام شده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین