شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 3:27:18 PM
رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی تشریح کرد؛

رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی با اشاره به تسهیل شرایط دریافت وام قرض الحسنه این بانک برای ایثارگران گفت: وام قرض الحسنه طرح باران برای مشتریان حقوقی به شرط دانش بنیان و کسب و کار خرد بودن تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان قابل دریافت است.
وام قرض الحسنه بانک دی تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان پرداخت می شود/ تسهیل شرایط برای ایثارگران

به گزارش اقتصادنامه، مهدی پورمهر، رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی در مورد جزئیات وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک دی گفت: وام قرض الحسنه باران از محل رسوب یا میانگین حسابی که مشتریان بانک دی در حساب قرض الحسنه خود سپرده گذاری و براساس آن، امتیاز کسب می کنند، با کارمزد ۴ درصد قابل دریافت است.

وی با اشاره به اینکه مشتریان حقیقی یا حقوقی در دو دسته می توانند متقاضی دریافت وام قرض الحسنه باران باشند، گفت: مشتریان حقیقی و حقوقی در دو بخش مجزا می توانند متقاضی دریافت این وام باشند.

رقم دقیق وام قرض الحسنه بانک دی برای مشتریان حقیقی و حقوقی
رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی در مورد مبلغ وام قرض الحسنه باران برای مشتریان حقیقی و حقوقی گفت: مشتریان حقیقی می توانند تا سقف ۳ میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) وام قرض الحسنه در قالب طرح باران از بانک دی بر اساس رسوب حسابشان دریافت کنند.

به گفته پورمهر، مشتریان حقوقی این بانک نیز به شرط دانش بنیان و کسب و کارهای خرد بودن می توانند وام تا سقف ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۷۵۰ میلیون تومان) برای خودشان دریافت کنند. البته این گروه از مشتریان بانک دی می توانند پرسنل شرکت مربوطه را برای اخذ وام تا سقف هر نفر ۳۰۰ میلیون تومان به بانک دی معرفی کنند.

جرئیات سپرده گذاری برای دریافت وام قرض الحسنه باران
رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی با بیان اینکه برای دریافت وام قرض الحسنه طرح باران نیاز به سپرده گذاری است، گفت: دوره سپرده گذاری از یک ماه تا دوازده ماه متغیر و براساس انتخاب مشتری است. مشتریان براساس میانگین حساب خود در این ماه ها می توانند وام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

پورمهر در مورد زمان بازپرداخت وام قرض الحسنه نیز گفت: دوره بازپرداخت وام قرض الحسنه طرح باران شش ماه تا شصت ماه است که مشتریان برای احتساب زمان سپرده گذاری و بازپرداخت وام می توانند به این لینک مراجعه کنند.

رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی با اشاره به تسهیل فرایند پرداخت وام برای خانواده ایثارگران گفت: جامعه هدف ما در بانک دی جامعه ایثارگری است. ازآنجایی که حقوق ۳۹۰ هزار خانواده ایثارگر از مسیر این بانک پرداخت می شود این افراد می توانند به راحتی از وام قرض الحسنه طرح باران استفاده کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین