يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 3:42:39 AM
پیام وزیر اطلاعات

مقوله امنیت در ایران اسلامی، «مردم پایه » می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا، مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند.
مشارکت در انتخابات سرمنشأ امنیت مردم پایه است

مردم ما برای تأمین امنیت کشورشان شهدای عزیزی تقدیم کرده‌اند و خون شهدای امنیت، مخصوصاً شهدای حادثه‌ی تروریستی کرمان، سطح امنیت جامعه ما را ارتقاء می‌دهد و دل‌ها را به سمت صندوق‌های انتخابات هدایت می‌کند.
مردم عزیزما، با مشارکت در انتخابات، انواع توطئه‌ها، فتنه‌ها و اقدامات تروریستی و دشمنان کشور را به امنیت تبدیل می‌نمایند و مشارکت آنها در انتخابات، بازدارندگی پایدار تولید می‌نمایند.
مردم می‌دانند که مشارکت در انتخابات امنیت زا می‌باشد.

نکته مهمی که وجود دارد این است که داعش که از حکمرانی مایوس شده است در منطقه سرگردان است و آمریکا و رژیم صهیونیست و عوامل آنان نیز در جهت اقدامات تروریستی از آنها بهره‌برداری می‌کنند.
ان‌شاالله با کمک وزارت کشور و حضور همه مردم ایران امنیت انتخابات برقرار خواهد شد. بازگشت اموال مردم با کمک توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قوه قضائیه را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و این اتفاق ارزشمندی برای کشور بود.
در راهپیمایی ۲۲ بهمن با همکاری و هم‌افزایی که بین مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی برقرار شد راهپیمایی در کمال امنیت انجام شد. ان‌اشالله در انتخابات نیز در کمال امنیت برگزار خواهد شد.
نکته مهمی که وجود دارد این است که داعش که از حکمرانی مایوس شده ، در منطقه سرگردان است و آمریکا و رژیم صهیونیست و عوامل آنان نیز در جهت اقدامات تروریستی از آن‌ها بهره‌برداری می‌کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین