شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 1:24:40 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:78146
  • زمان انتشار:پنجشنبه 12 بهمن 1402-10:38
  • کاربر:

علیمردان عظیمی در پیامی، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش اقتصادنامه، متن پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به این شرح است:


به نام آن‌که هستی نام از او یافت
۲۲ بهمن ۱۴۰۲، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر به رهبری امام خمینی(ره) در حالی فرا می‌رسد که این پدیده بزرگ قرن با تکیه ‌بر اراده ملت غیور ایران و با اتکا به ایثارگری‌ها، رشادت‌ها، مقاومت‌ها و صبر و شکیبایی وصف ناپذیر آنان به ثمر نشست. 
آرمان‌های بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی در آغاز با شعارهایی چون استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی محقق شد و در راستای جهانی شدن خود نه تنها خاورمیانه، بلکه قدرت های بزرگ شرق و غرب را تحت تاثیر قرار داد. این خیزش عظیم، تجلی حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت بشر، صفحه‌ زرینی در تاریخ حیات انسان‌ها گشود و فریاد حق طلبی، معنویت و آزادی را بر زبان‌ها جاری ساخت.
اکنون در این برهه از زمان که توانمندی و پیشرفت ایران اسلامی در حوزه های نظامی، صنعتی، اقتصادی، تولید دانش و فناوری های نوین بر جهانیان پدیدار گشته است، بر کسی پوشیده نیست که بدون حضور موثر ایران در مجامع بین‌المللی، معادلات سیاسی، نظامی و امنیتی در منطقه پایدار نخواهد بود.
به همین مناسبت، اینجانب فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به جامعه صنعتی، به‌ویژه دست اندرکاران صنعت خودروسازی کشور و نیز همکاران خدوم و دلسوز گروه صنعتی ایران خودرو تبریک و شاد باش گفته و امیدوارم با بهره‌گیری از توان مهندسی و اندیشه‌های خلاق مردان و زنان برومند کشورمان بتوانیم در صنعت خودروسازی  شگفتی‌ساز باشیم. آن‌چنان که در دوران تحریم‌ها و جنگ نرم غرب علیه کشورمان نیز توانستیم انبوهی از موانع، مشکلات و کاستی ها را با تکیه بر دستان پرتوان و اراده ملت غیور ایران از میان برداشته و همچنان در مسیر رشد و توسعه پیش برویم.
ایران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه در راستای اهداف و برنامه‌های تولیدی، توسعه‌ای و خدماتی خود، دستاوردهای چشم‌گیری را در یک‌سال اخیر رقم زده است. از جمله تولید سواری برقی، ساخت اتوبوس برقی، تولید عبور مستقیم، افزایش کیفیت محصولات بر مبنای استانداردهای ۸۵ گانه، توسعه محصولات، تولید خودروهای جدید، ارتقای سطح کیفی قطعات، ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش و... حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی فرزندان صنعتگر این مرز و بوم به شمار می‌رود.
در پایان با تبریک مجدد فرارسیدن ایام الله دهه فجر، بدین وسیله تاکید می‌کنیم، ما در گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان خدمت‌گزاران عرصه صنعت کشور، ضمن پایبندی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و همچنین پیروی از ولایت و راه و رسم شهدای والا مقام، برای اعتلای صنعت و سرفرازی میهن عزیزمان ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

 

 علیمردان عظیمی

مدیرعامل



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین