شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 3:07:11 PM

پیام تبریک  سید محمد مهدی بهشتی نژاد مدیرعامل بیمه سرمد به مناسبت دهمین سالروز تاسیس این شرکت منتشر شد. 
پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت دهمین سالروز تاسیس بیمه سرمد

به گزارش اقتصادنامه، در این پیام آمده است: همکاران عزیز و شبکه فروش پرتلاش بیمه سرمد

با عرض سلام و ادب و احترام؛ یکم آبان ماه سالروز تأسیس شرکت بیمه سرمد را به یکایک عزیزان خانواده بزرگ بیمه سرمد تبریک و تهنیت می‌گویم. خرسندم که در دهمین سالگرد تاسیس بیمه سرمد با کوله باری از تجربیات ارزشمند و فرهنگ سازمانی پویا، سرزنده و خلاق در صنعت بزرگ بیمه حضوری فعال و چشمگیر پیدا کرده ایم و بی شک این مهم مرهون اعتماد سهامداران محترم، حمایت های بی‌دریغ آنان و هیات مدیره معزز و همچنین همدلی و سخت کوشی شما همکاران و شبکه فروش شرکت در سراسر کشور می باشد.

شرکت بیمه سرمد در دوره جدید مدیریتی خود ضمن محترم شمردن خدمات صادقانه پیشینیان بر آن بود تا با اتخاذ رویکردی عالمانه و پایبندی به ارزش های متعالی سازمان، وجه همت خویش را بر جلب مستمر اعتماد مشتریان و ارتقای رضایتمندی آنان بعنوان پیش شرط لازم در جهت صیانت از منافع سهامداران قرار دهد و صد البته تحقق آن بیش از پیش مدیون تلاش‌های صادقانه و حرفه‌ای شما عزیزان بود.

موفقیت های اخیری که به حمدالله بیمه سرمد یکی پس از دیگری به آن دست یافت، خود بهترین گواه و نشانه از کارآمدی  سیاست ها و اتقان برنامه هایی است که به اجرا گذاشته شد و البته بر این باورم که با پایبندی بر آنها می توان به کسب توفیقات بزرگتر و رشد و شکوفایی روزافزون بیمه سرمد امیدوار بود.

همواره بر این اعتقاد بوده و هستم که ارزشمندترین سرمایه شرکت و رمز پایداری و کامیابی آن، سرمایه انسانی شرکت، یعنی شما همکاران متعهد و نمایندگان زحمتکشی است که صادقانه به ایفای نقش می‌پردازید و تکریم و صیانت از این سرمایه بی‌بدیل وظیفه اخلاقی و حرفه‌ای ماست.

از همکاران عزیز و نمایندگان بزرگوار انتظار دارم همچون گذشته با قوت و قدرت و انگیزه تمام برای گسترش خدمات بیمه‌ای به هم‌وطنان عزیزمان تلاش‌های مجدانه خویش را ادامه دهند و با ایجاد تکیه گاهی مستحکم و پناه گاهی امن برای آنان رضای خدا و خلق خدا را هدف متعالی خویش قرار دهند. از خداوند متعال دوام توفیقات و مزید عزت و سربلندی خانواده بزرگ بیمه سرمد  را مسئلت دارم.

                                                                                                         



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین