يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 12:00:08 AM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:75367
  • زمان انتشار:دوشنبه 22 آبان 1402-9:52
  • کاربر:
از ۲۳ تا ۲۶ آبان‌ماه انجام می‌شود:

گروه خودروسازی سایپا با محصولات جدید برقی و غیربرقی خود در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، حضور خواهد یافت.
حضور گروه سایپا در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو/ معرفی خودروهای جدید برقی سایپا

به گزارش اقتصادنامه، گروه خودروسازی سایپا طی ۲۲ ماه گذشته، تلاش کرده است با رفع نواقص گذشته و ایجاد شرایط برای رشد و توسعه محصولات خود، رضایت مشتریان را تامین کند. از همین رو بخشی از دستاوردهای حاصله طی این مدت در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، در معرض دیدعموم قرار خواهد گرفت.

از اقدامات مهم و استراتژیکی که گروه خودروسازی سایپا در راستای تحول در صنعت خودرو دنبال کرده،‌ تولید خودروهای برقی و رسیدن به فناوری آن، افزایش همکاری با شرکای تجاری خارجی،‌ به‌روز رسانی سایت‌های تولیدی و ارتقاء استانداردهای خودرویی است.

در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۲۳ آبان ماه آغاز می‌شود و تا ۲۶ آبان ماه ادامه خواهد یافت،‌گروه خودروسازی سایپا خودروی برقی آریا (در قالب نمایش تصویری و معرفی تغییرات قوای محرکه و داشبورد)، خودروی هیبرید R۹، SL ۰۳(EV-R) (برند لوکس دیپال زیرمجموعه شرکت چانگان)، E-STAR و EADOO (دو محصول شرکت چانگان)، خودروSINOGOLD و نمونه تحقیقاتی اطلس برقی را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

همچنین در نمایشگاه یاد شده ضمن نمایش خودروهای سهند، شاهین اتوماتیک، ساینا دوگانه‌سوز، کوییکGX و اطلس، مردم می‌توانند خودروهای وارداتی غیربرقی که شامل DL۵ و انواع چانگان‌های CS۱۵، CS۵۵، و CS۳۵ پلاس است را از نزدیک ببینند.

در این نمایشگاه و در صورت اخذ مجوزهای لازم توسط مجری نمایشگاه و مهیا بودن شرایط،‌ گروه خودروسازی سایپا این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد کرد که در حاشیه دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، محصولات سایپا را مورد آزمون قرار دهند.

همچنین در این نمایشگاه،‌ رویداد آموزشی و نشست های تخصصی با محوریت خودروهای برقی برگزار خواهد شد که در این میان از وزارت صنعت، معدن و تجارت،‌ زمانی به خودروسازان اختصاص خواهد یافت که فرصت‌های نوآوری و فناوری خود را ارایه کنند.

شایان ذکر است، در راستای رفع چالش‌ها، بهبود خودروهای تولید داخل و جلب رضایت حداکثری مشتریان،‌ به صورت حضوری نظرسنجی از بازدیدکنندگان صورت می‌گیرد و قطعا نتایج این امر می‌تواند به توسعه صنعت خودرو، کمک قابل توجهی کند.

گفتنی است این نمایشگاه با محوریت تحول در صنعت خودرو و معرفی آخرین دستاوردهای این صنعت و تمرکز بر روی فناوری‌های نوین نظیر خودروهای برقی، محصولات متصل و … برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین تحولات صنعت خودرو و محصولات جدید این صنعت است. بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، اطلاعات خود را در مورد صنعت خودرو افزایش دهند و محصولات جدید این صنعت را از نزدیک ببینند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین