شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 10:08:08 PM
مدیرکل مدیریت انرژی و امور مشتریان توانیر :

مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر از انعقاد قرارداد صنعت برق با شرکت بیمه‌گر برای پرداخت خسارت برقی خبر داد و گفت: امیدواریم امسال تمام خسارات برقی پرداخت شود.
قرارداد جدید بیمه برق منعقد شد/خسارت‌ها پرداخت می‌شود

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایسنا، عبدالامیر یاقوتی امروز در نشستی خبری و در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت پرداخت خسارت برق ناشی از قطع و نوسانات برقی اظهار کرد: در روز سه‌شنبه هفته گذشته شرکت بیمه‌گر مشخص شد و اکنون در مرحله انعقاد قرارداد هستیم. پس از انعقاد قرارداد دو سامانه شرکت برق و شرکت بیمه‌گر به یکدیگر متصل می‌شوند.

وی ادامه داد: پس از تعیین تکلیف خسارات برقی که منجر به ایجاد زیان به مشترک شده پرداخت خواهد شد و امسال نیز در این موضوع اتفاق خوبی افتاد چرا که تاکنون در شهریورماه انعقاد قرارداد صورت نگرفته بود.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر از سال ۱۳۹۰ که این نوع بیمه در فرآیند کاری قرار گرفت این اولین‌بار است که در شهریورماه قرارداد منعقد شده و امیدواریم تمام خسارات امسال پرداخت شود.

یاقوتی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه میزان خسارت برق چقدر تخمین زده شده است؟ تصریح کرد: پس از تعیین شرکت بیمه‌گر پرونده‌ها مجدد مورد بررسی قرار می‌گیرند و هنوز عدد دقیقی در این خصوص نداریم، اما قراردادی که منعقد شده دو برابر سال گذشته است.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر، قرارداد امسال ۱۸۰ میلیارد تومان است که می‌تواند پوشش خوبی را داشته باشد و امیدواریم که روال پرداخت‌ها به خوبی انجام شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین