شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 4:28:01 PM

بهرام سبحانی، رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد در پیامی فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به مناسبت دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن

به گزارش اقتصادنامه، متن پیام به شرح ذیل است:

دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت این مناسبت عرض تبریک و دستمریزاد داشته باشیم خدمت تلاشگران عرصه معدن و صنعت کشور که با وجود تمام مشکلات و نا بسامانی های موجود در فضای کسب و کار همچنان پر خروش و خستگی ناپذیر طی طریق می کنند و راه را برای آینده ای پر امید هموار می سازند.
در چنین شرایطی انتظار می رود دولتمردان و قانون گذاران نیز با عنایت به نقش پر رنگ معدن و صنایع معدنی در رونق اقتصادی، اشتغال و ارز آوری، با اتخاذ تدابیر منطقی تسهیل گر مسیر توسعه این بخش عظیم اقتصادی را بیش از پیش هموار سازند.
قطعاً با تلاش فعالین معدن و صنایع معدنی می توانیم شاهد رشد و توسعه این بخش بزرگ در راستای سیاست رهایی از اقتصاد تک محصولی و جایگزینی آن به جای نفت باشیم. همچنین با توجه به مزیت های نسبی کشور از جمله برق، گاز و نیروی جوان قطعا این بخش می تواند نقشی اساسی در صادرات و ارزآوری کشور ایفا نماید.
اینجانب فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را به تمامی تلاشگران این حوزه تبریک عرض نموده و امیدوارم با حمایت مسئولین محترم شاهد رشد پایدار تولید و توسعه صادرات در معدن و صنایع معدنی کشور به ویژه صنعت استراتژیک فولاد باشیم.
بهرام سبحانی
رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین