پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 11:54:47 PM
سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت معرفی شد؛

مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانه‌ای است که از سوی یزدان‌دوست تشریح شد.
تشریح استراتژی ۴ گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی توسط یزدان‌دوست

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا یزدان‌دوست گفت: مدیریت بازاریابی در شرکت‌های بیمه جایگاه بسیار ویژه‌ای از نظر جذب مشتری و ساز و کار حفظ آن دارد.

وی با تاکید بر اینکه نقش فعالیت‌های پیش از فروش، ضمن فروش و پس از فروش مانند دیگر بخش‌های اقتصادی در صنعت بیمه هم قابل توجه است، افزود: قطعا پیش از این نیز همه دوستان زحمات زیادی متحمل شده‌اند اما به نگاه و رویکرد جدیدی در این بخش نیاز بود و بی‌شک سرپرست جدید مدیریت بازاریابی با دانشی که در زمینه تدوین راهبرد دارد، می‌تواند در پیشبرد اهداف شرکت اثرگذار باشد.

مدیرعامل بیمه ملت تصریح کرد: در حوزه پاسخگویی و ضرورت توجه ویژه به آن برای سال 1402 باید شاهد تحولات و برنامه‌های جدیدی باشیم، زیرا این مدیریت حلقه اتصال بیرون و درون سازمان است.

یزدان‌دوست ادامه داد: در زمینه طراحی محصولات جدید، جذب مشتریان جدید و ایجاد بازار خاص باید بسیار فعال باشیم و حوزه مناقصات هم مجدداً به مدیریت بازاریابی باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه در حوزه نگه‌داشت مشتریان نیز باید گام‌های بلندی برداشت و با برنامه‌ریزی، با بیمه‌گذاران بزرگ ارتباط برقرار کرد، گفت: باید برای جذب بیمه‌گذاران جدید و نگهداری آنها فعال باشیم زیرا بودن و موفقیت ما مشروط به رضایت مشتریان است.

مدیرعامل بیمه ملت همچنین اظهار کرد: توجه به خرده فروشی از راهبردهای اصلی شرکت است و باید با همکاری مدیریت شعب طرح‌های مستقلی تدوین و نمایندگان باانگیزه‌تر و فعال‌تر شوند.

یزدان‌دوست خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور همکارانی که سابقه مفید و ارزشمندی در شرکت بیمه ملت دارند، از دانش و تجربه آنها برای منافع شرکت استفاده شود تا اثرگذارتر و مفیدتر از گذشته نقش ایفا کنند. باید از حاشیه‌ها دوری کنیم و فقط رویکرد حرفه‌ای و کار در اولویت باشد نه هیچ چیز دیگر و سال 1402 را به نحوی تدبیر کنیم که شاهد روند رو به رشد و موفقیت شرکت باشیم.

امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز در سخنانی با ارزیابی مثبت از این تغییر مدیریتی، گفت: نیاز است برنامه‌ای مدون برای شبکه فروش شرکت تعریف شود تا با کمک مدیریت جدید و نیروهای توانمند این بخش، شاهد نظم بیشتر و عملکرد مثبت مجموعه باشیم.

مهرداد مهدی‌زاده، سرپرست جدید مدیریت بازاریابی شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم گفت: بازاریابی قلب تپنده شرکت و محل تلاقی سازمان با ذی‌نفعان خود یعنی بیمه‌گذاران و شعب است، بنابراین سعی می‌کنیم راهبرد محوری را در دستور کار داشته باشیم.

مهدی‌زاده پیش از این به عنوان مدیر طرح و توسعه شرکت بیمه ملت فعالیت می‌کرد.

پس از پایان این مراسم، علیرضا یزدان‌دوست از بخش‌های مختلف ساختمان کالج شرکت بیمه ملت بازدید و با کارکنان شرکت گفت‌و‌گو کرد و در جریان نظرات آنان قرار گرفت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین