سه شنبه 28 فروردين 1403 شمسی /4/16/2024 8:48:06 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:60266
  • زمان انتشار:پنجشنبه 13 بهمن 1401-17:46
  • کاربر:
در پیام مدیرعامل گروه سایپا به مناسبت آغاز دهه فجر مطرح شد؛

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی آغاز دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
در چهل و چهارمین فجر انقلاب، سایپا در مسیر تبلور غرور و خودباوری قرار دارد

به گزارش اقتصادنامه، متن پیام محمدعلی تیموری به شرح زیر است:

 

بهمن ­ماه سرآغاز شکوفائی اراده ملت بزرگ ایران برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

مردم سلحشور ایران عزیز در سایه رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در بهمن­ ماه ۱۳۵۷ در مسیری گام نهادند که عزت و افتخار را برای دین مبین اسلام و استقلال را برای همه ملت های مسلمان جهان به ارمغان آورد.

کشور عزیزمان ایران در سال­ های پس از انقلاب اسلامی، همواره با دسیسه های پنهان و آشکار دشمنان خارجی و داخلی مواجه بوده که با تدبیر و رهبری عالمانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همراهی مردم هوشیار و شجاع­، نتیجه ­ای جز یأس و نومیدی برای دشمنان دین و میهن به همراه نداشته است.

بیش از چهار دهه است که از عمر بابرکت انقلاب ملت ایران می­ گذرد و در طول این سال­ های پرفراز و نشیب، موفقیت­ های چشمگیر و پیشرفت­ های گسترده ­ای در زمینه ­های علمی، سیاسی، اجتماعی، صنعتی و... به دست آمده که حاصل همت و همدلی مردم و برنامه­ ریزی و درایت مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صنعت کشور نیز در سال­ های پس از انقلاب، فراز و فرودهای بسیاری را به چشم دیده که موفقیت ­ها و پیشرفت­ های صنایع مختلف به ویژه صنعت خودرو، با تلاش و ایثار همه ارکان به ویژه کارگران، متخصصان و مسئولان به دست آمده است. اما دلایل اصلی مشکلات و عقب ­ماندگی ­های صنعت خودرو در اثر موانع بین ­المللی و بدعهدی شرکای تجاری، محدودیت­ ها و تحریم­ های ظالمانه از بعد خارجی و کوتاهی ها و عدم خودباوری ­ها در بعد داخلی بوده است.

از آغاز فعالیت دولت سیزدهم، حوزه تأثیرگذار صنعت خودرو وارد مرحله جدیدی شد که برای گروه خودروسازی سایپا آینده ­ای درخشان و بی­ نظیری را نوید می­ دهد و در سال آینده و سال­ های پس از آن، شاهد جهش و سرآمدی مجموعه بزرگ سایپا در حوزه­ های مختلف خواهیم بود.

گروه سایپا با پشت ­سرگذاشتن مشکلات گذشته، اکنون در شرایطی به سر می ­برد که با مجاهدت و ایثار کارگران پرتلاش، همراهی کارکنان و متخصصان و برنامه ­ریزی انجام ­شده، چشم ­انداز بسیار روشنی در حوزه ­های مختلف خواهد داشت.

موفقیت سایپا در ارتقاء بهره وری با عبور مستقیم و تجاری سازی تولیدات، کاهش زیان انباشته و افزایش سود عملیاتی، شکستن رکورد تولید سال گذشته در ۴ بهمن سال جاری، توسعه محصولات با عرضه و تولید خودروهای جدید سواری و تجاری شامل؛ سایناCVT و اتوماتیک، شاهین پلاس، شاهین اتوماتیک، اطلس، آریا، سهند،P۹۰، وانت پادرا لانگ، وانت کاریز، ون ۱۴ نفره و...، تولید قوای محرکه جدید و بهینه سازی موتورهای فعلی، واردات خودروهای جدید برابر مقررات، رشد و ارتقای کیفیت محصولات جدید (که منجر به افزایش تقاضای روزافزون مشتریان نسبت به محصولات گروه سایپا شد)، رشد عرضه لوازم یدکی با کیفیت برای افزایش ایمنی خودروهای قدیمی، تکریم مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش، رعایت حقوق ذی نفعان و... بخش هایی از موفقیت های گروه سایپا در یک سال اخیر است که بدون تردید تمامی ارکان گروه در کسب این موفقیت ها نقش مؤثری داشته و دارند.

آثار این موفقیت ­ها در محصولات در حال تولید گروه آشکار است و در بهمن­ ماه امسال نیز همزمان با چهل ­و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برخی از دستاوردهای فرزندان این مرز و بوم در گروه سایپا به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهد رسید. دهه فجر، نقطه عطف پروژه های صنعتی و تبلور غرور و خودباوری ملت ایران است.

اطمینان دارم که معرفی محصولات جدید و آگاهی مردم شریف از پیشرفت­ های یک ­سال اخیر گروه سایپا منجر به افزایش خودباوری ملی و عزتمندی و افتخار تلاشگران و متخصصان توانمند داخلی خواهد شد.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی، برای همه مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم شریف، کارکنان، مهندسان و متخصصان حوزه صنعت خودرو و گروه سایپا، آرزوی سعادت و سربلندی و توفیق در ادامه راه شهیدان گران ­قدر و امام راحل و پیروی از ولی امر مسلمین حضرت آیت ­الله خامنه ­ای (مد ظله ­العالی) را دارم.

محمدعلی تیموری

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین