پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 7:01:08 PM
  • گروه مطلب:| خبر| صنعت| فارسی|
  • کد مطلب:55519
  • زمان انتشار:سه شنبه 8 آذر 1401-15:45
  • کاربر:
مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: ۶ نمایشگاه تخصصی به صورت همزمان‌ در سه سرفصل در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.
آغاز به کار همزمان سه نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در مشهد

<p >به گزارش اقتصادنامه، سعید صیفی با اعلام این خبر اظهار کرد: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات صنایع غذایی و بسته‌بندی، همزمان با یازدهمین نمایشگاه تخصصی نوشیدنی‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته و همچنین یازدهمین نمایشگاه تخصصی شیر و لبنیات، دهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی و همچنین چهارمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب از شب گذشته، هشت آذر ماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف ارائه آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای حوزه‌های مختلف صنایع غذایی، معرفی ماشین‌آلات صنایع غذایی، توانمندی‌های صنعت چاپ استان، معرفی شرکت‌های برتر و بررسی فرصت‌های همکاری و سرمایه گذاری، ایجاد بستر مناسب جهت تبادل نظر و تعاملات بازرگانی و تجاری به منظور عقد قراردادها، مشارکت در تولید و سرمایه‌گذاری در بخش تولید داخل، نمایش دستاوردهای تحقیقاتی محققان و پژوهشگران و معرفی، ترغیب و تشویق تولیدکنندگان و صادرکنندگان در زمینه مسایل تولید، صادرات و بازاریابی فعالیت خود را در مشهد مقدس آغاز کرده‌اند.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها که تا ۱۱ آذر سال جاری ادامه خواهد داشت، ۱۷۲ شرکت از نقاط مختلف کشور محصولات خود را در فضایی به مساحت حدود ۹۰۰۰ متر مربع از سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد در معرض نمایش و بازدید شهروندان مشهدی و بازدیدکنندگان از مناطق مختلف کشور قرار داده‌اند.

صیفی با اشاره به سطح اشتغال بالایی که در این حوزه‌ها ایجاد شده، افزود: در چهارمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب که در مساحت بیش از ۲۶۰۰ متر مربعی در سالن عطار برگزار می‌شود، ۳۲ شرکت از استان‌های خراسان رضوی، تهران، فارس، اصفهان، البرز، قم، مازندران، آذربایجان‌های غربی و شرقی و همچنین ۱۰ شرکت نماینده فروش از کشورهای آلمان ،چین، ترکیه، تایوان و کره جنوبی حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان هم شامل تولید انواع ماشین‌آلات صنعت چوب، مواد اولیه شامل ام‌دی‌اف، چسب، روکش پی‌وی‌سی، نوار اولیه پی‌وی‌سی، صفحه کابینت، یراق‌آلات، ابزار و قطعات، رنگ چوب و خطوط رنگ چوب است.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اضافه کرد: دیگر حوزه‌های تخصصی ذکر شده در این نمایشگاه نیز در سالن‌های فردوسی و مفاخر به مساحت ۶۳۰۰ متر مربع  و با حضور ۱۴۰ شرکت از استان‌های خراسان رضوی ،سمنان، البرز، یزد، تهران، آذربایجان شرقی، مرکزی، بوشهر، زنجان، کرمان، مازندران و همدان برگزار شده و این شرکت‌ها فعالیت‌های خود را در معرض دید و نمایش مردم قرار داده‌اند.

صیفی با بیان اینکه هیات‌های تجاری از کشورهای افغانستان، اقلیم کردستان عراق و پاکستان از این نمایشگاه‌ها بازدید خواهند کرد، گفت: زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ها نیز شامل ماشین‌آلات صنایع غذایی چاپ و بسته‌بندی، بیسکویت، زیتون، خشکبار، ظروف یک بار مصرف، کاغذ و مقوا، ماشین‌آلات کارتن‌سازی، هدایای تبلیغاتی، چای، نوارنقاله، نوشیدنی، لبنیات و سیستم‌های کنترل است.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد این نمایشگاه‌ها از هشت آذر فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۱۱ آذر ماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از غرفه‌های مختلف آن بازدید کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین