جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 12:29:37 AM

خبر آزادی زندانیان ایرانی - امریکایی و آزادسازی هفت میلیارد دلار منابع ارزی مسدود شده ایران در کره جنوبی در صدر اخبار خبرگزاری ها قرار گرفت.
رویترز و فایننشال‌تایمز آزادسازی منابع ارزی ایران را تایید کردند

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، خبر ازادی زندانیان ایرانی - امریکایی و آزادسازی هفت میلیارد دلار منابع ارزی مسدود شده ایران در کره جنوبی در صدر اخبار خبرگزاری ها قرار گرفت.

ساعتی پس از انتشار خبرآزادی باقر و سیامک نمازی، خبرگزاری های" رویترز" و" فاینشال تایمز" با انتشار خبرهای اختصاصی خود به تایید خبر اولیه پرداختند.

خبرگزاری رویترز با اشاره به خبر ازادی این دو فرد دو تابعیتی ایرانی - امریکایی به نقل از یک منبع آگاه نوشت :« به واسطه تبادل زندانیان و میانجی گری یکی از کشورهای همسایه منابع بلوکه شده ایران به خاطر تحریم ها به زودی آزاد می شود.»

در همین حال خبرگزاری فاینشال تایمز به نقل از یک منبع آگاه نوشت : « اقدام اخیر ایران مبنی بر  آزاد کردن زندانیان آمریکایی مانند آقای نمازی نشان دهنده حسن نیت ایران برای تبادل بزرگ زندانیان است. این اقدام می تواند منابع بلوکه شده ایران در کره جنوبی را آزاد سازد. کشورهای قطر، سوییس و سازمان ملل در این امر درگیر هستند."



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین