به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، وی افزود: ممیزی این استاندارد از سوی شرکت گواهی دهندهی بینالمللی SGS صورت گرفته است و این نشاندهندهی بهبود شاخصهای این حوزه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس است.
خلج طهرانی دریافت گواهی استاندارد ارتقا رضایت مشتریان موسوم به استاندارد ISO100004 را نیز یکی دیگر از دستاوردهای اخیر این شرکت عنوان کرد و گفت: در راستای ارتقا عملکرد در حوزه مشتری مداری با همکاری تمامی کارکنان و همچنین استقرار تیمی علمی متشکل از دانشگاهیان ضمن اخذ و جاریسازی این استاندارد توانستیم گامی روبهجلو در راستای افزایش اطمینان خاطر سرمایهگذاران و تسهیل سرمایه پذیری منطقه برداریم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اضافه کرد: اخذ این استاندارد در سازمان این پیام را به مشتریان القا میکند که خواستهها و نیازهای ایشان برای سازمان اهمیت دارد و سازمان در برآورده کردن این خواستهها اهتمام خواهد داشت.
گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس پیشتر استاندارد ISO10002 را که مرتبط با رسیدگی به شکایات مشتریان است نیز کسب کرده بود.
مطالب مرتبط